Viernes, 18 de Mayo de 2012
Noticias de Girona (Girona)
Girona presenta les activitats de Nadal i la nova campanya promocional
REDACCIÓN | 2 de Diciembre de 2011
Comenta Imprimir
L’Ajuntament aprofita aquestes dates per engegar una campanya promocional que vol posar Girona de moda com a destí turístic.

La ciutat de Girona i els seus comerços donen la benvinguda a les festes de Nadal amb la tradicional encesa de llums. L’acte tindrà lloc el proper dissabte 3 de desembre, a la Plaça Catalunya. A partir de les 17h, hi haurà una cercavila a càrrec de la Xaranga Los Labradores, que sortirà de la Rambla fins a la Plaça Catalunya, on es faran els parlaments institucionals.

Dissabte a les 17:00h tindrà lloc la tradicional encesa de llums de Nadal, un circuit de llums variades que convidaran a ciutadans i visitants a passejar-se per tota la ciutat.

Està previst que a les 17:45h s’il·luminin els carrers de la ciutat, amb un gran arbre de Nadal que inaugurarà l’alcalde.

Tot seguit, la cercavila portarà la gent a la Plaça Independència on s’oferirà una xocolatada popular, amb la col·laboració de l’Associació de Bars i Restaurants de la Plaça Independència.

Les ornamentacions instal·lades en la campanya nadalenca d’enguany estan composades exclusivament de figures LED, amb una vida útil de més de 30.000 hores que és la més recomanada com a ornamentació eficient per l’Institut Català d’Energia de la Generalitat de Catalunya.

Amb la tecnologia LED no només s’estalvia en consum elèctric, també es produeix un estalvi ambiental pel que fa a les emissions de CO2. Per tant, potenciem la sostenibilitat en el medi ambient.

A més dels carrers de la ciutat, es tornaran a il·luminar la passera Alferes Huarte, els ponts d’en Gomez i Sant Agustí i el mercat del Lleó, amb la finalitat de connectar les principals zones comercials que formen l’Eix Comercial per excel·lència de la ciutat.

Amb l’encesa de llums del dissabte s’inicia tota la programació nadalenca, editada des de l’Ajuntament que conté diverses actuacions adreçades a un públic majoritàriament infantil i organitzades sobretot per l’administració local i les associacions de comerciants i de veïns. Entre les activitats infantils hi haurà tallers, xocolatades, circ, cantades de Nadales, i el Parc Infantil de Nadal (Lleuresport) organitzat pel GEIEG, a més de la pista de gel ubicada a la Fira de Girona.

La nova programació inclou activitats, espectacles infantils i cantades de Nadales en molts punts de la ciutat.

Tota la programació s’editarà en un fulletó que es distribuirà per les biblioteques, centres cívics i escoles, així com les oficines d’informació al ciutadà i les oficines de turisme. També es podrà trobar tota la informació detallada i actualitzada a la nova web de l’Ajuntament.

L’Ajuntament de Girona vol aprofitar aquestes dates festives per iniciar una campanya de promoció que té com a objectiu posar Girona de moda com a destí turístic. El tret de sortida és la presentació de la gràfica del Nadal, que té com a lema, Girona emociona. Emociona’t amb el Nadal de la llum.

La campanya inclou diverses insercions publicitàries en mitjans locals de les ciutats TGV, així com premsa i ràdio nacional de França i Catalunya. També es fa una forta aposta per les xarxes socials impulsant les més importants, com Facebook, Twitter, Youtube i Google+, mitjançant els hashtags oficials #gironaemociona i #nadaldelallum i impulsant també un concurs de fotografia a través de Twitter, obert a tots els usuaris.

Més enllà del Nadal, la campanya promocional tindrà continuïtat durant els mesos d’hivern i primavera, amb diferents gràfiques segons els esdeveniments de la ciutat i els diferents recursos turístics com la cultura, la gastronomia, la natura, compres, Girona Temps de Flors o la Setmana Santa entre d’altres.

Últimas noticias
'Girona in', disponible para iPhone
‘Girona in’, una plataforma para smartphones con contenidos y servicios sobre la ciudad
Danos tu opinión
Ya estoy registrado ¿No estás registrado?
Email:
Contraseña:
Olvide mi contraseña
Deja tu comentario, como anónimo
Código:
Introduce el código de la imagen:
Girona
Datos del ayuntamiento
Alcalde/sa (Gobierno): Carles Puigdemont (CiU)
Oposición: PSC-PM, PP, CUP-PA, ICV-EUiA-E
Dirección: Pl. Vi, 1 - 17004
Teléfono: 972 419 000
Página web: www.ajuntament.gi
Datos del municipio
Población: 94.484 habitantes
Superficie: 39 km2
Distancia a la capital: 721 km
Fiestas: 25 de julio y 29 de octubre
Publicidad
Actualidad de los municipios

El contenido de esta página requiere una versión más reciente de Adobe Flash Player.

Obtener Adobe Flash Player

    Buscador de municipios
 
Publicidad
Hemeroteca
 
 
 
No dan en el clavo Manolo

Manuel Artiñano
Tribuna Municipal © 2012
Favoritos | Quiénes Somos | Contacto | Publicidad | Aviso Legal | Política de privacidad | Diseño Dfutura